Miyou
Pomoc
Kontakt
W czym możemy Ci pomóc?
  • Co zrobić aby zwrócić produkt?

    Jeżeli chcesz zwrócić do nas produkt odeślij go na adres: Miyou, Gdów 285, 32-420 Gdów
    1. Koszt odesłania produktów pokrywa kupujący.
    2. Do przesyłki dołącz formularz zwrotu (lub wyslij mailem) dostępny pod tym linkiem oraz dowód zakupu.

    Szczegółowy regulamin zwrotów dostępny jest pod tym linkiem.

  • Gdzie wysłać zwracany produkt?

    Zwracane produkty wyślij na adres: Miyou,
    Gdów 285, 32-420 Gdów

  • Ile mam czasu na zwrot?

    Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni, lub warunkowo do 30 dniu jeżeli spełnisz odpowiednie warunki:

    1. Produkt posiada oryginalne metki oraz opakowanie.
    2. Produkt nie posiada oznakowań użytkowania.
    3. Złgłosisz chęć odstąpienia od umowy w formie pisemnej lub na e-mail w terminie do 30 dni od daty zakupu.

  • Co zrobić aby wymienić na inny rozmiar?

    Nie ma możliwości wymiany produktów na inny rozmiar, jeżeli jesteś zainteresowany innym rozmiarem proszę o zwrot zakupionego produktu a w międzyczasie zakup innego rozmiaru.

  • Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

    Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

    Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem.
    Płatność zostanie zwrócona w tej samej formie w jakiej zamówienie zostało opłacone.

  • Jak złożyc reklamację?

    Jeśli jesteś konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@miyou.pl dołączając zdjęcia reklamowanego produktu wraz z opisem.

  • Jak długo rozpatrywana jest reklamacja?

    Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

    Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

  • Jaki jest czas realizacji zamówień?

    Zamówienia złożone i opłacone do godziny 13:00 w dni robocze wysyłamy tego samego dnia. W szczególnych przypadkach zamówień z grawerem ten czas może się wydłużyc do 1 dzeń roboczy.

  • Zamówienia z grawerem

    Jeżeli nie podałeś dokładnych informacji dotyczących grawera, czas wysyłki może się wydłużyć do momentu otrzymania od Ciebie dokładnych informacji dotyczących grawera.

Dział obsługi klienta


tel: 576332001
email: zamowienia@miyou.pl

Godziny pracy infolinii:
poniedziałek - piątek | 9:00 - 15:00


Adres firmy:
ul. Krakowska 285
32-420 Gdów

Formularz kontaktowy

* - Pole wymagane

Zapisz się na newsletter i zgarnij 10% rabatu na pierwsze zakupy!
Bądź na bieżąco z promocjami i nowościami w naszym sklepie!

Płatności odroczone PayPo

Kupujesz, ale nie płacisz! Bo płacisz później, nawet za 30 dni.

Zamawiasz jak zwykle w sklepach obsługiwanych przez PayPo. Odbierasz zakupy, sprawdzasz, czy Ci pasują czy nie. I płacisz nawet 30 dni po złożeniu zamówienia. Bez żadnych dodatkowych kosztów i rejestracji.

Bo możesz.

Korzyści:

  1. Możesz sprawdzić swoje zamówienie jeszcze przed zapłatą - jeśli okaże się, że chcesz je zwrócić, po prostu nie zapłacisz. Dzięki temu unikasz czekania na zwot swoich pieniędzy.
  2. Widząc świetną okazję, która kończy się niebawem, nie musisz od razu postanawiać, czy skorzystasz - płacąc z PayPo dajesz sobie 30 dni na podjęcie decyzji.
  3. Jesteś objęty Gwarancją Kupującego - jeżeli z jakiegokolwiek powodu nie otrzymasz od sklepu zamówionego towaru, Twoja transakcja zostanie anulowana, a Ty nie zostaniesz obciążony żadnymi dodatkowymi kosztami.
  4. Nic Cię to nie kosztuje. Nie pobieramy dodatkowych opłat i nie musisz się rejestrować.
  5. Możesz pozwolić sobie na więcej - pamiętaj, że masz 30 dni bez opłat, ale jeśli masz taką potrzebę, możesz wybrać opcję spłaty w ratach i rozłożyć ją na 4 miesiące.
Wszystko na temat PayPo:

1. Czy muszę podawać dane swojej karty kredytowej/debetowej?

Nie. Do skorzystania z płatności PayPo wystarczą podstawowe informacje podane w formularzu rejestracyjnym. Dostęp do panelu Klienta ze wszystkimi informacjami na temat zamówienia otrzymasz mailem, wysłanym na podany przez Ciebie adres e-mail.

2. W jaki sposób płacę za zamówienie?

Możesz zapłacić przelewem bankowym, przekazem pocztowym lub szybkimi płatnościami online - jak Ci wygodniej. Numer konta do wpłaty otrzymasz mailem wraz z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Dla Twojej wygody udostępniamy panel Klienta - nie masz obowiązku logować się do niego, ale możesz. Tam masz bieżący podgląd wszystkich ważnych informacji.

3. Czy to jest bezpieczne?

Tak, wszystkie płatności są realizowane w ramach szyfrowanego połączenia, a Ty nie podajesz żadnych danych dostępowych do swojego konta.

4. Czy to coś kosztuje?

Nie. Korzystając z płatności PayPo w ciągu 30 dni zapłacisz tylko tyle, ile wynosi wartość zamówienia - bez dodatkowych opłat. W przypadku spłaty w ratach, Ofertę dla Ciebie prezentujemy w podsumowaniu mail, Umowie, w panelu Klienta. Nie musisz decydować sie od razu.

5. Co jeśli nie zapłacę w ciągu 30 dni?

Nie martw się, nic sie nie stanie. Twoja płatność zostanie automatycznie rozłożona na 4 wygodne raty.

6. Co się stanie, jeśli zwrócę zamówienie?

Po prostu nie zapłacisz. Twoja transakcja zostanie anulowana w naszym systemie. Pamiętaj jednak, aby przestrzegać regulamin sklepu.

Więcej informacji o PayPo:

+48 22 333 74 60

info@paypo.pl

PayPo Sp. z o.o.

www.paypo.pl

do góry
Szablon Shoper Icon™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium