Miyou
Pomoc
Kontakt
W czym możemy Ci pomóc?
  • Co zrobić aby zwrócić produkt?

    Jeżeli chcesz zwrócić do nas produkt odeślij go na adres: Miyou, Gdów 285, 32-420 Gdów
    1. Koszt odesłania produktów pokrywa kupujący.
    2. Do przesyłki dołącz formularz zwrotu (lub wyslij mailem) dostępny pod tym linkiem oraz dowód zakupu.

    Szczegółowy regulamin zwrotów dostępny jest pod tym linkiem.

  • Gdzie wysłać zwracany produkt?

    Zwracane produkty wyślij na adres: Miyou,
    Gdów 285, 32-420 Gdów

  • Ile mam czasu na zwrot?

    Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni, lub warunkowo do 30 dniu jeżeli spełnisz odpowiednie warunki:

    1. Produkt posiada oryginalne metki oraz opakowanie.
    2. Produkt nie posiada oznakowań użytkowania.
    3. Złgłosisz chęć odstąpienia od umowy w formie pisemnej lub na e-mail w terminie do 30 dni od daty zakupu.

  • Co zrobić aby wymienić na inny rozmiar?

    Nie ma możliwości wymiany produktów na inny rozmiar, jeżeli jesteś zainteresowany innym rozmiarem proszę o zwrot zakupionego produktu a w międzyczasie zakup innego rozmiaru.

  • Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

    Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

    Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem.
    Płatność zostanie zwrócona w tej samej formie w jakiej zamówienie zostało opłacone.

  • Jak złożyc reklamację?

    Jeśli jesteś konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@miyou.pl dołączając zdjęcia reklamowanego produktu wraz z opisem.

  • Jak długo rozpatrywana jest reklamacja?

    Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

    Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

  • Jaki jest czas realizacji zamówień?

    Zamówienia złożone i opłacone do godziny 13:00 w dni robocze wysyłamy tego samego dnia. W szczególnych przypadkach zamówień z grawerem ten czas może się wydłużyc do 1 dzeń roboczy.

  • Zamówienia z grawerem

    Jeżeli nie podałeś dokładnych informacji dotyczących grawera, czas wysyłki może się wydłużyć do momentu otrzymania od Ciebie dokładnych informacji dotyczących grawera.

Dział obsługi klienta


tel: 576332001
email: zamowienia@miyou.pl

Godziny pracy infolinii:
poniedziałek - piątek | 9:00 - 15:00


Adres firmy:
ul. Krakowska 285
32-420 Gdów

Formularz kontaktowy

* - Pole wymagane

Zapisz się na newsletter i zgarnij 10% rabatu na pierwsze zakupy!
Bądź na bieżąco z promocjami i nowościami w naszym sklepie!

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli

A) jesteś konsumentem

lub

B) jesteś osobą fizyczną, a umowa, którą zawarłeś z nami po 31 grudnia 2020 r. jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@miyou.pl.

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: Gdów 285, 32-420 Gdów , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się (dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności) od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

Jeśli jesteś konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@miyou.pl lub drogą pocztową na adres Gdów 285, 32-420 Gdów.

Wadliwy towar należy wysłać na adres: Gdów 285, 32-420 Gdów.

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Szablon Shoper Icon™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium